Herkese merhaba. 4.ayında ise geri döndüm. İste süt sagıyorum sonraki gün onu iciyor. Ama söyle bir sorum olacak sizlere. Oglum 5 ayini gecti ve 4. Ayindan beri sabah emzirip gidiyorum ve ben eve gelene kadar 2 kez 90lik sut iciyor. Sabah 8de cikiyorum aksam 4 gibi evde oluyorum. Baska bebekler daha kucukken 120lik mamalar iciyor. Oglumun kilo almasinda sorun yok önden gidiyor hatta. Anne sutunun yagli olup olmamasi etkiler mi ? Yagli anne sutu azda olsa daha mi tok tutar ? Uyandiktan 1 bucuk saat sonra uyumak istiyor uyuyorda. Uyku buyutuyor da dediler bana. Anlamadim herkes baska birsey soyluyor. Ayni seyleri yasayan oldu mu acaba.