Aselduru88 yenidoğan her şekilde anne memesinde sakinleşir bu durumda emzirirken de kızınızın yaninda uzanabilirsiniz eğer bir problem olursa, tabi yaşı gereği odasında kendi uyutmaya alistirabilirsiniz ama bu kardeş kıskançlığına sebep olabilir, eşiniz nerde bu arada bebeği o da sakinleştirebilir yada kızınızı oda uyutabilir