asam Belindaaa bn 24 den 36 haftaua kdar kullanfim bebege kan akisi daha iyi olsun die demisti doktorum tansiyonunuz fln mi var
kubiceylin Belindaaa merhaba hamileliğimi 6. Haftasında öğrendim ve o günden beri kullanıyorum, ilk bebeğim çok küçük doğmuştu kan akışı hızlı olsun diye bu sefer kullanman gerek dedi doktorum sanırım son haftalara kadar devam edeceğim
Belindaaa asam detaylı ultrasonda rahim de bi damarın değeri yüksek çıktı tansiyon yüksekliği olabilir dedi doktor o yüzden aspirin verdi. Kan sulandırıcı olunca kullanmaya korkuyorum açıkçası siz Bi zararını gördünüz mü
asam Belindaaa hic bi prolem yasamadim canim ben sadece dgumdan snra kanamam biraz fazla olmustu ben ona bagladim kan sulandirici oldugundan ama tbi etkiside olmamis olabilir bilemiyorum
[silindi] Belindaaa selamlar ben hamileliğimin başından itibaren kullandım 32. haftada bıraktım. Kullanma sebebim hem kanım fazlaydı hem de pıhtılaşma riski vardı her akşam bir tablet alıyordum aspirini severim ❤️