Deniz34 arkadasım şunu önce bir aklına yerleştir ve kendini öyle motive et bu bir süreç ve geçecek henüz bebeğin çok küçük düşün ki pıt yapmayı bile senin öğreteceğin bir bebeğin var ne kadar kutsal bir görevdeyiz öyle değil mi benim oğlum kolik idi o geceleri bi kriz gelirdi aralıksız saatlerce ağlardı bazen bende ağlardım sinirlenirdim yapamıyorum artık yaaa die çok ağladığım oldu ve aylarcaa böle gidecek sanıyordum hayır ✋🏻 sadece ilk ay çok ciddi sonraki iki ay haftanın belli günleri derken hop 4ayda bitti tabi ilaçlar masajlar sıcak duşlar evde kucağımda koşmadım mı birlikte zıplamadık ki gece arabalarla yollara mı çıkmadık yada eşimle oturup dualar mı okumadık ben galiba bakamıyorum bu çocuğa die psikolojim mi bozulmadı yani ama ben bu süreç yıllarca sürer gibi geldi oysa kısa bir dönem sakin ol şimdi bir ninni
Ezberle bebeğine o ağla geldiğinde aynı tonda usulca o ninniye söyle al bebeğini kucağını emziriyoesam emzir emzirmiuorsan biberonunu ver ninnini söyle al kucagınaa pıt pıt vura vura senin o sakin sesinle onuda sakinleştir bu süreç geçecek ama ilaç kullanırsan herşey daha kolay geçecek biz mesela son olarak neobabygripe die bir gaz şurubu kullandık sanırım uykuya hasret gözlerim kullanmaya başladıktan sonra uyku gördü diyebilirim doktorunuza danışınız en iyi ilacı o size önerecektir