Merhaba kızım 36+3 de dogdu şuan bir yaşında böbrek kanallarında genişleme var denilmişti son zamanlarda çiş sayısı iyice azaldı bundan ötürü olabılır mı asla yemek yemıyo sadece emiyo yemedigi için aç kaldıgından mı çişi azdır kafam cok karısık doktorlar burda cok ılgılenmıyo farklı bıryere başvuracagım ama başından geçen var mı yeme peomblemini nasıl çözdünüz çiş sayısı bırgunde kaç yardımcı olur muusunuz