İlk doğdugunda bile daha fazla sacı vardı şimdi 4 aylık oldu dökğle döküke kel kalmak üzere yerine de cıkmıyor cok seyrek ve cansız saçları kel gibi. Tabi sağlıklı olsun gerisi önemli değil ama her gören erkek sanınca canım sıkılıyor . Öneri ver tavsiyeleriniz var mı anneler