Bebeğim 2.5 aylık perşembe günü sünnet ettirdik. Cumartesi yani dün kontrolü vardı. Doktor gayet iyi bi sorun yok dedi. Fakat bu sabah altını değiştirirken bezde bulaşma şeklinde kan gördüm. Normal midir 3_4 gün sonra bu şekilde olması. Fikirlerinizi varsa deneyimi olanlar paylaşabilir mii