Edininannesii Kızlar açığım ama bayram için usturuplü elbise ve bluz tarzı şeyler bakıyorum ay bulamadım sizler neler aldınız fikir olur belki ❤️
hazale966 Edininannesii ben keten gömlek almıştım kücük beden🤣 simdi icine giriyorum ilk defa giyicem üstüne de keten gömlek altına da spor ayakkabı🌸 almadım birşey yani belki alırsam bi siyah keten gömlek alırım üstüne
Kuzeymomss Edininannesii Eşim tarafı çok kalabalık haliyle tüm gün geziyoruz. O yüzden rahat birşeyler tercih edeceğim. Düz beyaz bir tişört ya da siyah giyeceğim üzerine siyah blazer ceket ve boyfit jean
Edininannesii lunalunuay lcw dan rengi ve modeline bayıldım ama kısa mı acaba gerçi ben 162 yim çok kısa olacağını sanmıyorum ama enim de olamadım
birprensannesi41 Edininannesii valla pazardan aldım koyu kahve gömlek altına beli lastikli krem rengi pantolon😁
bebekmurat Bunu aldım ama eşimle çarşıya gidip hem eşime,oğluma kendime de tekrar alacağım sonuçta bayram 1 gün değil 😂🎉