Doğum yaptım 4 ay önce,bugün kan verdim ve beta değerim 127265.0 çıktı lütfen yardım edin,ne yapabilirim?Psikilojik olarak ve biyolojik olarak rahatsızlıklarım var.Ne yapabilirim?Devlet hastanesi bu konuda ne yapıyor aile planlama bölümü varmış,ek olarak aldırma durumuna karşılar mı?Bır de dini olarak hastalıklarımdan dolayı gunahı ne olabılır?