aszen o şişlik ödem oluyo işte 😂 hatta ben yazın 3 ay boyunca 63 haziran ve temmuz arasında bile fotolarımda fark vardı öyle diyim size ödme gidiyo çünkü ☺️ şuan 55 kg 5kg kaldı ama takılmıyorum alt göbek birazcık kaldı tabi iskisi gibi dümdüz olmadı ama tabuki eskisi gibidi değil. Sizdede öyle olcak ödem gitcek kgda gider bazılarının göbeği düzeliyormuş belki sizinde gider