Merhabalara hanımlar. Yanlış anlaşılmak istemiyorum. Bebeği iri olsun tombik olsun niyetinde değilim. Sağlıkli olsun öncelikli amaç. Doğum kilosu 2400z 3 ay 14 günlük. Şuan kilosu 6 . Bugün doktor iyi bulmadı kiloyu. Şaşkınım. Kaç kilo olacaktı ki bu doğum kilosuyla ? Üzüldüğüm bu da değil. 2 haftadır değişim olmamış. Alerji ihtimalimiz var. O mu devreye girdi diye düşündüm. Ama 1 haftadır falan da hasta. Acaba kilo alıp verdi mi bu süreçte. Burnu tıkanık açtığımız halde pek memede kalamıyor. Doktor da canımı sıktı. Süt diyeti yapmamı önerdi ama süt yumurta kesersem sütümün kalitesi nasıl olacak ? Önerisi olan var mıdır ?