3 yaşında kızım bu sene pek bişey alamadm kışlık elbiseleri hhiç kalmadı yazlıkta tek tük böle giyebiliceği alışveriş düşünüyoruz kışlık mı alayım yazlıkmı ayakkabı çorap elbise herşey alınacak baya yüklü olacak bide siz nerden alışveriş yapıyorsunuz