elizz_momm pogacayanaginannesi korkma bir şey olmaz emzirme mama ver biraz zaten vücuttan atılır kolaylıkla bit yerim ağrıyınca da parol kullan parol kullanırsan emzirebilirsin de
pogacayanaginannesi elizz_momm teşekkür ederim parol dâhi kullanmam bunsefer baya kötü oldum. sık sık forumda denk geldiğim için etiket attım sağolun
elizz_momm pogacayanaginannesi rica ederim ne demek kendinizi korkutmayın bir şey olmaz Allah ın izniyle 😊
aleksandralarossa pogacayanaginannesi balım tek kullanımdan bişey olmaz bende yaptım bu hatayı cok cok az miktar da süte gecer o da bebege zarar vermez dedi doktorum. Tekrar içmemeye dikkat et. İçin rahat etmezse ilk emzirdiğin sütü sağ dök ondan sonra emzir
pogacayanaginannesi aleksandralarossa asla içmem bir daha sahurda sağıp dokcem sabah emziririm artık teşekkür ederim rahatladım cidden ya
aleksandralarossa pogacayanaginannesi çokda kasmana gerek yok diye düşünüyorum ya bişey olmaz inşallah ben olsam çok istese aglasa emzirirdim yani 🫠
pogacayanaginannesi aleksandralarossa bilmiyorum ya ilk çocuğum ailemden uzağım eşimin ailesi desen kendilerine faydaları yok böyle olunca sorup danisacagim kimse yok o yüzden korkuyorum
TulayGeriDon pogacayanaginannesi 3 4 saat emzirme. Sütünü sağ. Boşalt Sonra emzirmeye devam edebilirsin kuzum
pogacayanaginannesi TulayGeriDon sabaha kadar emzirmicem bende gece bir kere mama veriyordum zaten bugünlük mama veririm arada sağıp dokcem teşekkür ederim 🐥
Pirasalipuding pogacayanaginannesi merhaba geçmiş olsun bende diş çektirmiştim anestezi vuruldum mecburen dayanamadım doktorum 3 saat sonra ilk sütünü sağ dök sonra emzirebilirsin demişti endişelenmeyin bişi olmaz
pogacayanaginannesi Pirasalipuding geçmiş olsun size çok teşekkür ederim bende sağıp dokcem sonra emzirme
Gamzeli2206 pogacayanaginannesi arveles içip emzirmeye devam ediyorum bazen mecburum başım çok ağrıyor ben esnek davranıyorum arveles içince mesela 1 haftada 2 kere içtiysem 2 öğün mama veriyorum bazende
LezizeNine pogacayanaginannesi aşkım bilgim yok ama dolorexin fazla etkisi olacağını sanmam neden oldu peki bu ağrılar birden bire? Dişlerinde iltihap varsa bi diş hekimine göster emzirmene etki etmeyecek ağrı kesici falan verir belki çok geçmiş olsun kuzum
pogacayanaginannesi LezizeNine hamilelik döneminde çürükler oldu şimdide ağrıyor. Çok teşekkür ederim 💕
glz2 pogacayanaginannesi emzirmesen iyi ben de yanlışlıkla parol plus içmiştim doktor emzirme demişti