Bebeğim 3. Ayına girdi bu aydan sonra artık uyku düzenini yavaştan oturtmak istiyorum ikinci bebeğim bu ilkinde çok hata yaptım uyku konusunda hep emerek uyudu çok zorlandım heryerde bunda aynılarını yapmak istemiyorum ama ne yapayım fikirlere ihtiyacım var evde kendi kendine düzen oluşturan anneler neler yaptınız anlatabilir misiniz