1 buçuk yaşında aoplum var ve sadece emerek uyuyor gece kaç kez uyanıyor ama alışkanlıktan emzik gibi beni kullanıyor sadece çeşitli şeyler deniyorum uyutmak için ama asla kabul etmiyor ya ağlıyor bağırıyor gecenin o vakti doktor da artık geceyi kes demişti ama yok olmuyor nasıl yapıcam bilemiyorum farklı fikirleriniz var mı acaba teşekkür ederim şimdiden