yilmazbebekler Burada özel bir hastanede doğum yapıp (gebzeydi )galiba ücretin yarısını geri alan birisi vardı hatta anlatmıştı nasıl yapıldığını deneyip sonuç alan oldumu merak ettim bende başvurmayı düşünüyorum da