forumgurmesi Merhaba arkadaşlar. 2 yaşında kızıma kaliteli bir gözlük arayışındayım, kızım güneşe hiç bakamıyor. Trendyolda hep süs amaçlı kalitesiz gözlükler çıkıyor. Kaliteli ve kullandığınız beğendiğiniz markalar var mı?
tavuklupilavv forumgurmesi Geçen yaz dandirik bi güneş gözlüğü almıştım hata yaptım. Bu sene atasundan güzel bi gözlük bakıcam inşallah şu arkasına da lastik taktırıcam hem daha rahat olur
forumgurmesi tavuklupilavv evet bende geçen sene süs için almıştım hemen kırdı attı ama bu sene aklı eriyor takmak istiyor o yüzden kaliteli olsun istiyorum :)
papatyagibi forumgurmesi Ogluma Rayban Junıor almıstım onu kullanıyor Kızımada gecen gün Beymenden Babiators aldık İzipizi icinde güzel diyolar
Mnli forumgurmesi benimkilerin ilk gözlükleri izipizi idi küçük olan 19 aylık hala izipizi kullanıyor çok memnunum 2. Gözlüğü oğlumun rayban ama kenarları ince biraz raybanın bir kere yamulttu tamir ettirdim dikkat eden bir çocuk değilse çabuk kırılır
forumgurmesi Mnli çok çabuk kırar benımki çünkü eli ayağı hiç durmaz elli kere çıkarır takar o yuzden silikon tarzda olursa daha iyi olur herhalde
papatyagibi forumgurmesi Rayban Junıor’ı oglum kullanıyor altı yasına girecek ona gecen yaz almıstım Kızım icin Raybana cesaret edemedim büyük olurmus gibi geldi tabii gidip denemedik ama abisininki büyük oldu en azından forumgurmesi Evet cok tatlı modelleri var. Güzel gözlük bence. Uzun süredir kullanmıyoruz tabii ama simdilik memnunuzz 😅
forumgurmesi papatyagibi cok teşekkür ederim hiç bilmediğim bir markaydı sayende öğrenmiş oldum :) 🌸🎀
NatashaRomanoff forumgurmesi benim kızımda 27 aylık aklımdaydı güneş gözlüğü bana da öneri olur 😁 Bu arada postu görünce google amcaya sordum en üstte Beymen’de satılan Babiators çıkıyor onu incelicem bir bakayım 🙂
forumgurmesi NatashaRomanoff evet bende şimdi ona detaylı bakacağım güzel modelleri var kalpli papatyayı felan süslü kızlara çok güzel olur :)
NatashaRomanoff forumgurmesi Olivia&Co adında bir markanında var zikzaklı modeli o da çok hoş duruyor benim çocuk olasım geldi yaa 😁