mbarlasu ya bikereden bişey olacağını sanmıyorum ben 1000lik alıyorum bide 250 ilk. Bittikçe binlik olandan siringayla boşaltıyorum öbürüne küçüğü kullanmak kolaylık. Yeni doğduğu zamanlar 2 3 haftada 1 yeniliyordum. Şimdi 15 aylık 3 4 ay kullanıyorum. Eğer tikaliysa 1 kereden bişey olacağını sanmıyorum. Dolapta mi saklıyorsunuz ben normal çok sıcak olmayan ortamda koyuyorum da o yüzden sordum