Oğlum henüz 19,5 aylık ama sürece yayıp uzun zamanda yavaş yavaş bıraktırmak istiyorum fakat imkannnsızzzzz görünüyor. 5 dkda bir meme istiyor. Oturduğum zaman tepemden inmiyor meme diye, kucağımdayken de sürekli ellerini memelerime sokup kurcalıyor. Hele uzanmayagöreyim 🤦♀️ uzanmak bana haram. Uzandığım an tepeme biniyor. Dışardayken pek aramıyor sadece. Evdeyken aklı fikri memede. Bazen tak ediyor canımı bağırıveriyorum daha şimdi emdin diye 😣 çıldırma seviyelerine geliyorum artık şu emzirme süreci beni çok baydı. Yetmez mi bu kadar ya 😣 Bazen diyorum tamam bu son emzirmeydi bir daha vermicem. Ama olmuyor ortalığı yıkıyor meme diye. Anlatıyorum oğlum bak sen büyüdün memede süt bitiyor artık, hem senin ihtiyacın kalmadı artık mama yiyorsun falan diyorum. Ama asla dinlemiyor memeeeee diye ağlıyor ben konuşurken. Bazen meme uyuyor sessiz olalım annecim yorulmuş biraz o da dinlensin sonra em diyorum. Yok öyle de olmuyor. Şefkatle nasıl bıraktırıyorsunuz gerçekten merak ediyorum. Anlatarak yavaş yavaş azaltmak falan benim bebeye imkansız. Öyle travmatik yöntemlerle bıraktırmak istemiyorum. Bu arada gece emerek uyuyor, bazen emmeden de uyuduğu oluyor . Çoğu gece deliksiz uyuyor. Gündüz uykusuna emerek geçiyor. Emmezse uyumuyor. Uykuya geçerken bi şekilde emzirmeden uyuturum. Ama beni yıldıran kısım gündüzleri 🤦♀️ Nasıl başardınız helppp meeee