Kizlar bebegim 3aylik dün sütü hep düzensiz verdiğinden mi bilmiyorum yani saat olarak o yüzden tam icip bitimedi.. 3saati bekleyip versem olurmu acaba o zamandan önce acıkıyor ama alisirmiki :(
Dün akşamdan bu sabaha bezi çok az ıslanmış doymadimi acaba