3 hafta oldu emsirmey i bitirdim 19 aylık kızım
By by yapma yöntemini denedik açtı öptü kapadı yatttı uyudu( 2-3 gün sürekli uyandı ağaldı vs) sonra geçenlerde ben uyurken açmış emmeye çalışıyodu yakaladım hemen dedim hayır anlattım. Ve tam 3 hafta geçti meme diye krize girdi ve tekrar emzirdim bu akşam ilk defa sıktığımdada süt geliyordu kafayı yiyeceğim allahım benim sütümü al isteyene ver nolursun. Bu normal mi neredeyse 1 ay olacak sütün tamamen kesilmesi gerekmiyormu. Birde etrafımdakiler bırakıp tekrar emzirirsen süt zehirler vs dediler ?