mrsfly benim kızımda atıştırmalık kraker yaptım ona gidip gidip ona dadanıyor oyun mu yapıyo anlamıyorum Porsiyonlarını küçük tutup tutmadığımızı nasıl anlayabiliriz ? Benim kızım 14 aylık ve Mesela bugün sabah pankek,iki küçük parça yer fıstıklı ekmek,3 ince uzun dilim kaşar yedi (pankekden biraz bıraktı bitirmedi) öğlen uyksuundan evvel biraz süt içiyo 150 ml civarı öglen de genelde bir kase dolusu çorba içiriyorum akşamları da mesela bu akşam balık ve tatlı patates biraz da ekmek yiycek akşam öncesi ara öğündede ya meyve veriyorum ya da irmikli bir muhallebi ? Bunlar yeterli mdiri sizce ?