Kızım 3 ay 10 günlük iki menenjit aşısı yapıldı iki bacağından a ve b menenjit aşısıymış doktor söyledi huysuzluk yapar ateşi çıkmasa bile Calpol ver dedi şimdi verdim ama sürekli ağlıyor aa aaa diye bağırıyor ne yapabilirim sizlerde böyle bi yan etki oldu mu neler yaptınızzz