Heraninannesi Kızlar hamileyken vücut çatlakları oldu kırmızı kırmızı özel krem varmış eczane de dogumdan sonra sürdün mu geçiyormuş kullanan var mı
deletedmom1101 Heraninannesi ben bio oil kullandım ki göğüs altımdan dizime kadar çatlağım vardı şuna çizgi bile yol
ozdenarda deletedmom1101 doğum sonrası mı kullandın bide ne zaman snra kullanmaya başladın acaba benim de çok çatlağım var ama beş ayı geçti doğum yapalı ise yarar miki
deletedmom1101 Heraninannesi tabi ki de bu üründen bi kazanç elde etmiyorum sonuçta bana iyi geldiği için söyledim tabi bünyeden bünyeye fark var bi cildiyeye de görünün isterseniz 😌
deletedmom1101 ozdenarda benim hiç çatlağım olmadı Doğumdan bir çıktım her yanım çatlak hemen daha hastanede iken duruma el attım cildiyeci çağırdık aynı gün başladım kullanmaya çatlaklarınız beyazlamaya başladıysa üzgünüm işe yaramaz 😟
ozdenarda deletedmom1101 çoktan beyazlasti 😔 daha hamileligimin ortasında heryerim çatlak doldu çok zayifken 30 a yaklaşık kilo alınca malum bünye kaldırmadı
deletedmom1101 Heraninannesi ben set olarak aldım 140 küsür tlydi ama tek olarak ta daha uyguna bulabilirsiniz
Sezgim Kayısı yağı sürüyorum. Sanki azaldı... Doğal yağlardan sürmek hem daha güvenilir hemde daha uygun geliyor.
Sezgim Heraninannesi benim de 2.5 ay oldu baya değişiklik var beyazlama olmadı kırmızılık azaldı. Badem yağı da sürüyorum. Hatta sezaryen dikişleri sarı kantaron yağı sürüyorum.
deletedmom1101 ozdenarda yani bu durum için bir dermatolog ile görüşmenizi önerebilirim ancak 😟 çok iyi anlıyorum sizi değil hamilelik kilo Alıp vermek bile çatlak oluşturuyor sadece çoğumuz genç insanlarız bu durum normal olarak can sıkıyor 😶