Spinal anestezi ile sezaryen oldum, 7 ay olmak üzere ve bi kaç haftadır, tam iğnenin yapıldığı yerde aşırı bir ağrı oluyor, bebeğimi sallarken, sanki belim ayrılıyormuş gibi hissediyorum, özellikle akşam saatlerinde yorulduğumda oluyor, bunu yaşayan var mı kızlar, çözüm nedir ?