Genelde gündüzleri burnu tıkanmıyor nasıl ki gece oluyor uyuyoruz çocuğum nefes alamıyor burnu komple tıkanmış oluyor kendini yırtıyor nefes alıcam diye gidip serum fizyolojik sıkıyorum afedersiniz bir iki sümük geliyor dışarı. Ee malüm ev doğalgazlı ama odanın kapısı açık içerinin havası nemi iyi ben ne yapmalıyım ?