Doğduğundan beri prof Vedat Köseoğlu 😊 doğum sonrası yaşadığım depresyonu hafif atlatmamda katkısı çok büyük. Örneğin henüz lohusayken bana her gün yarım saat dışarı çıkma ödevi vermişti:) bebek için süt yapan en önemli faktör moraldir der bunun için annenin kendini rahatlatması gerek diyip her kontrolde çıkıyor musun dışarı diye eşime ve bana sorardı. Doktorluğu ile ilgili zaten söylenecek bir şey yok çok memnunuz. Bir doktorda aradığınız kriterler tam olarak nedir bilmiyorum ama biz çok ilaç yanlısı olmayan rahat ve pozitif bir doktor istemiştik kendisi tam da öyle. Masasında hiçbir ilaç firmasının reklamı, broşürü vs görmedim. Serum fizyolojik dışında bir ilaç vs önermedi diş çıkarma döneminde bile. Her şeyi doğal akışında. Bebeğimi soğuğa alıştırdım sayesinde. Hastalık konusunda epey direnç kazandı. Her şeyi sorup cevap alabiliyorum bu arada uygulamadan ulaşabiliyorz.