Canimbenim65 prematüre değil çocuğum aksine 40. Haftada doğdu ama tek kulağı işitme engelli olarak doğdu. Dediğiniz gibi sistem teknoloji çok gelişti. Çok güzel cihazlar var. Üzülmeyin fiziken başka sıkıntısı yoksa rabbim bununla geçmiş etsin. Şöyle söyleyim sizi duyduğunu söylüyorsunuz değil mi? Yenidoğan taramasını geçmeme sebebi şu olabilir, ilk işitme taraması yapılan o cihaz 30 DB ve altını geçti sayar. Konuşma tonu desibel olarak 30db dir. Atiyorum sizin çocuğunuzun 40 db kaybı varsa o tarama testinden geçemez ama yinede sizi sakin ortamda yüksek sesinizi duyar. O yüzden Bera testi istenmiştir. Kaç desibel kayıp var, kulağın hangi bölümünde bir sorun var bunu saptamak icin. Bera testi, o ilk işitme tarama testinden daha kapsamlı bir test. Endişe etmeyin, geçmiş olsun rabbim yavrunuzu size bağışlasın 🌸