Baloglum93
Baloglum93 bebeğinizi sağlıcakla büyütün inşallah,
sezeryan sonrası ayakta şişme oluyor ve kendiliğinden geçiyor canım merak etme,
birde süt sağmak için hastane yardımcı oluyor aynı zaman da alabilirsen Mochi diye sağma aparatı var ve lansonih markanın da benzer silikon aparatı var “ben Mochi kullandım” hiç acıtmadan göğsünü boşaltıyor, hatta ilk zamanlarda bebek küçük olduğu için sağ emzirirken soldan akıyor mesela , emzirirken diğer göğsüne taktığında sağım yapıyor. Muhteşem bir şey tavsiye ederim.