buseie ben Almanya’da yaşıyorum ve burada sunnetlerde cok acayip bir şey yaptırıyorlar. Papatya çayına oturtuyorlar. Gorumcemin oğluna da aynısını yaptirmislardi ben o doktora özel bisey sanmıştım ama ben başka yerde çocuğumu sunnet ettirdim o da aynısını söyledi. Hatta ben dogum yaptığımda pansuman yerine papatya çayına patirilip dolapta soğukta bekletilen pedlerle tampon uygulaması yapmışlardı dikislerimi aşırı rahatlatmisti