Doktor yürümesi gerekıyordu bu zamana kadar, bır ay daha bekleyelim bakalım, duruma göre sizi nörolojiye yönlendirmek durumunda kalabilirim dedi, hani 18 aya kadar normaldi ben bişey anlamadım… Üstelik 14 aylık biz yonlendirirsek kendi basına 3_4 adım atıyor denge normal…. Nöroloji ne alaka anlamadım moralim alt üst oldu…