Mumsyyy Minnakordek merhaba benim oğlumda 21,1 yazıyor değeri, pozitif yazıyor birde. Bayramdan sonra gidicez sonuç için ama. Bu değer de yüksek mi acaba hiç bilmiyorum ben. 4 yaşında boyu kilosu düşük. Gıda alerjisi var. Bağışıklığı düşük.
Minnakordek Mumsyyy çok belirgin olamakla birlikte takip edilir bir kaç ay sonra kontrole çağırılır diye düşünüyorum belirgin değil sizinki hastalıklar da neden olabilir yüksekliğine
Muhasebeciannen Minnakordek Merhaba tesadüfen gördüm benim kızımda şuan test aşamasında iki kan tahlili de pozitif şimdi endeskobi bekliyoruz eğer bize de çölyak denilir ise size süreç hakkinda soru sorabilir miyim ?
Minnakordek Muhasebeciannen merhaba öncelikle çok geçmiş olsun tabiki ne zaman isterseniz istediğinizi sorabilirsiniz bilgim dahilinde yardımcı olmaya çalışırım ♥️ özelden yazıyorum size hemen
Mumsyyy devinnerva ben evde olctuumde 100cm çıkıyor ama o gün Dr ölçtü 97 cm dedi. Kilosu 15tam şuan. 4yas 2 aylik
devinnerva Mumsyyy bizim de 16 civarı boyuda 100-102 cm arası ama doktor normal dedi yani başka belirti varmı bunun için
Mumsyyy devinnerva bize endokrinoloji bölümünde Dr. Karın şişliği, ishal oluyor mu sık sık diye sordu. Sürekli ishal gibi yapması da bir belirti sanırım. Karın ağrısı da. Haziranda gastroenteroloji bolumunde randevumuz var net olarak ogrenecegiz kısmetse.