Hanımlar hamilelikten beri 3 yıldır tekraelayan idrar yolu enfeksiyonu yasiyorum. Ürolojiye gidiyorum antibiyotik yazıp gönderiyor antibiyotik kullanınca daha çok arttığını farkettim. Daha önce kızılcık suyu iciyordum ise yarıyordu ve kekik çayı da çok iyiydi ama artık ikiside fayda etmiyor nioli yağı da tahriş yaptı. Tek kullankmlik şase ilaç da işe yaramıyor artık. Bu hastalıktan kurtulanlar nasıl bir çözüm buldunuz ?😑