aysegul_cly Benim kızım 10 gün sonra 5 aylık olacak gündüz uykuları hiç yok desem yeri var ve hala gazı bitmedi sizde durumlar nasıl özellikle uykular benimki sallaywrak uyutuyorum
Alyehus aysegul_cly 12 gün sonra 5 aylık olacağız bizde. Bizimki de sürekli uyumak istiyorum modunda çok yoruyor bizi sallanmak istiyor saatlerce gezmeye gidemiyoruz uyumazsa çok huzursuz, kucak sevmez mız mız bir bebek. Bir de kusma eklendi bize son 15 gündür iştahsızlık var. Kilo alımı iyi ama çözemedik ya 😪
Deletedmom_268 aysegul_cly ay delircem benimki de böyle asla sakın bir bebek olmadı şimdi daha huysuz emmek istemiyor hep kucak istiyor asla uyumuyor asla. Benim bir de 19 aylık bir oğlum daha var o da huysuz diş çıkarıyor mahvoldum🥲
surprizbebe aysegul_cly 7 gün sonra 5 olacak. Gündüz uykuları 30 dk yı nadiren geçer. Bi kere gözünü açtı mı yummaz bidaha. Bi de benimki 35 haftalık doğdu düzeltilmişse göre daha küçük yani 4 aylık yaklaşık. Sanırım 4. Ay atağı yeni başlıyor. Bu haftaya çok fena başladık😵💫
aysegul_cly Alyehus ayy ne güzel sürekli uyumak istiyormuş maşallah benimkide bu aralar emmek istemiyo 4 5 saatte bir emiyo acikmiyomu anlamıyorum
deepwater Alyehus evet ya sürekli uyumak istiyorum modu mahvetti beni. Uyuyabildiği de yok yani yanlış anlaşılmasın uykuya çok zor daldı 4. Ayda. Ama uykudan uyanıyordu 5 dakika sonra gözler kızarıyordu tekrar uyku istiyorum ağlaması. Ne etkinlik yapabildik ne oyun oynayabildik. Bugün 5. Ayımız bitti çok şükür bir şeyler düzeliyor gibi 1 haftadır bakalım. Tabi gece 5te kalkıp kaka yapma olayı devam ediyor onun harici sıkıntımız yok 😂
aydint 5 ay 17 günüz, tavşan dişler kendini göstermeye başladı, huzursuzluk devam, hafif ateş var, çoğunluk kucakda durmak istiyor, odadan çıkınca mızırdanıyor kendi kendine daha az oyalanır oldu
bayanseymamom 5 ay 5 günlüğüz hani 4. Ay en zoruydu 10 gündür bizde aynıyız huysuz mızmız kucak istemeler diş belirtileri uyumak istememeler çığlık kıyamet gündüz azıcık uykular er bu sefer az uyudum ben diye huysuzluk
aysegul_cly bayanseymamom benimki 10 dakika uyuur oda sallamayala akşama kadar toplasan 10 dakika 10 dakika 1 saat uyur
210796 5 ay dolmasima 4 gun var.yaklasik 1 haftadir falan ayakda sallamaya basladim.2xi bebegim hemde.nasil ayni oyuna geldim anlamiyorum😂tovbe tovbe yapma. bir daha.dun gece sabaha kadar ancak ayagimda uyudu tum gunde kucakda gezdirince suan belimden asagisi felaket durumda.ilk cocugumda 1,5 yasina kadar aynen boyle sabahlara kadar salladim.yapan varsa yapmayjn kizlar.kucakda uyutmak daha kolay hic olmadi kucaginda kucaklayib uyuya biliyorsun yerine yatib.bebek sallamahi kim kesf etdiyse vallahi ne diyeyim🥲yabanci filmlere falan bakiyorshn bebegi normal tutuyorlar bizde kucaga bebek verilir verilmez basliyor sallamaya.kucaginda bebek olan herkes surekli bir sallama.modunda
aysegul_cly 210796 bende beşikte sallayarak uyutuyorum akşama kadar da kucağımda gezdirsem uyumaz benimki mız mjz eder kucakta uykusu gelince
aysegul_cly ftmm aynı benimki ya bu aralar onu çıkardı birde acaba memeyimi bırakacak diye düşünmeye basladim
PrensesimDuru ftmm aynı aylarda bebişler. Uykusu nasıl ? 2 gündür mahvetti beni zaten uyumazdı. Gündüz de çok zorluyor. Gece saat başı kalkar zaten. Bir de hastalık geçirdik sürekli kaka yapar pnu temizle et derken uykusu açılır. Zombi gibiyim
immmzaben Benim bebeğimde 5 aylık olmak üzere, gündüz emmek istemiyor gece memeden ayrılmıyor nasıl bir durum bu ya 😭
aysegul_cly immmzaben acaba acikmiyolar mi benimkide saatlerce emmiyor bazen kafasını çeviri ceviriveriyo