Bugün sünnet olduk sabah bebeğim 12 aylık uyuşukluk geçti, geçtiğinden beri sürekli ağlıyor. Doktor antibiyotik vermedi, krem verdi ama ama şuan ağrıyı alıcak bi ilaç lazım onu sakinleştirsin, uyutsun. Kantaron yağı sürdük, sprey verdi ama şimdilik bi etkisi yok