Kızlar bebeğim 2 kilo doğdu ilk aylar iyi kötü kilo alıyordu taki 4. Aya gelene kadar
- Ayda 40 günde 350 gram aldı
Bu ay ise hiç almadı 😭😭
Hatta 50 gram vermiş
Sürekli ağlayan
Aşırı terleyen bir bebek
Özel doktora gittik d vitamini ve kan ilacı başladı
Birde ufak şişede mama verdi içirmeye çalış dedi
Kanlarına dahi bakmadı kalbine baktırmak istedik gerek yok üfürüm görmedim dedi gerek yok dedi
- Ayına girmesine 10 gün kaldı 2 kg doğdu şuan 5800
Hiç kilo almaması beni çok korkutuyor