Oğlum 13 aylık sabah kahvaltısını yaptı bir şeyi yoktu ondan sonra ara öğün olarak muz yoğurt armut verdim Aradan 2-3 dakika geçti hepsini çok feci bir şekilde kustu 2-3 saat bir şey yedirmedim mamasını vereyim dedim mamasını verdim daha 30 milim kadar içtikten sonra onu da çıkardı genel durumu iyi midesini mi üşütmüş başka bir şey mi ya çok korktum