meraliredam Kızlar yetişkin 7-8 kişi olacağız. Kafamda bir taslak var ama bir türlü mantıklı düzleme oturmuyor 😂 Şimdi şöyle : Kremalı mantar çorbasi Kadın budu köfte - normal köfte Tavuklu sebzeli yassı makarna Tatlı için de yaş kadayıfım var soğuk kadayıf tarzı bişey düşünüyorum Ama yemekler çok mu az ? Bu ardaa kendi ailem olacak yabancı değil ? Makarnayı kardeşim seviyor bu yüzden tercih ettim
meraliredam meraliredam tamam tamam herkes iftar telaşında 🙊 o zaman iftardan sonra yardım edersiniz di mi kızlar… Kızlar !
maysamoms33 meraliredam salatadir turşu felan bence yeterli ama ailenizin iştahı varsa başka bir sulu yemekte yapın yiyen yer 😊
meraliredam maysamoms33 menüm tamamen değişti :( misafir sayısı artınca kadın budunu 10 aylık bebekle tek tek kızartmak zor olacak
meraliredam byrmm Evet fırın yemegine döndük kalabalik olunca yetişemiycem.Tepsiyle yapıp mahalledeki fırına yollamayı planlıyorum
meraliredam pozitifanne06 Yaa çok teşekkür ederim ama mecburi bir değişiklik söz konusu oldu.Ama menü fark etmeksizin bekliyorum 🥰
nadidelifora meraliredam çocuk sayısı fazla misafirlerime şu menüyü düşündüm. Çeşmi Nigar çorbası Hasanpaşa köftesi, pilav, ortaya sarma, koz patlıcan biber salatası, bir çeşit börek ve yeşil salata. Tatlı olarakda çocuklar için profiterol bir de kalburabastı ☺️
meraliredam nadidelifora bugünkü menüm terbiyeli tavuk-buğdaylı çorba Salata Arap tava Soslu tavuk but Pirinç pilavı ve Pastacı kremalı soğuk kadayıf ☺️ elhamdülillah yetti de arttı bile
meraliredam nadidelifora Amin Allah razı olsun 💗☺️ Ben sizin yemekleri bilmediğimden pek bişey diyemedim ama eminim çok güzel yapiyorsunuzdur 💐