kızlar oğlumun aşırı reflüsü var hem de alerjik bugün çok kötü 3 4 saatte bir yediği ağzına geliyor boğulur derecesine öksürüyor müdehale etmesek Allah korusun nefes alamayacak o derece kötü sonra astımı tutuyor. 3 4 saat bir ventolin vermek zorunda kaldım çok üzgünüm doktor randevumuza 3 gün var 3 günde bu çocuk ne olacak bilmiyorum acile götürsem mi bakarlar mı