Kızlar doğumdan sonra 4 yıldır cildime hiç bakmadım. Bakarsan bağ bakmazsan dağ oluyor tabi. Şimdi cildim çok kötü durumda.Burun yanlarımda çenemde geçmeyen kızarıklıklarım var. Siyah noktalar var.Bir sürü leke oluştu güneş kremi sürmediğim için. Aynaya baktım mı kendimi çok kötü ve çirkin hissediyorum. Hangi cilt bakım ürünlerini alayım,ne süreyim?Evde hangi maskeleri yapabilirim?Kendine bakan annelerden günlük cilt bakım rutinleri konusunda yardım istiyorum. Eminim benim gibi kendini ihmal etmiş çok annemiz vardır burada,onlar da okur faydalanırlar🌿