Glsn58 Merhabalar 2 normal doğum yaptım ama dogum sonrası kaka kacirma ve aşırı gaz kacirma sorunu yaşıyorum bebegim 5 bucuk aylik normal mi yaşayan var mi
redrock Epizyotomi(kesi) oldu heralde, doktora muayene olun mutlaka. Bende de zayiflik var muayene olacagim. Pelvik taban terapisi iyi geliyor gerekirse cerrahi tedavi oluyor.