ikiprensesannesiyim benim oğlumda 19 aylık, ön üst iki dişi 1 yaşından itibaren kat kat ayrılmaya daha sonrada törpülene törpülene kırılmaya başladı. hemen doktora götürdük, diş fırçalamaktan başka hiç bi şey önermedi ve tabiki hiçbir işe yaramadı. şuan yanındaki dişi de parçalanmaya başladı 2 doktora daha götürdüm. biri dolgu tutmaz dedi, diğeri de genel anesteziyle dişlerine dolgu yaparız dedi. 2 tanıdığımın başına daha geldi biri 3 yaşında anesteziyle yaptırmış, diğeri 4 yaşında. kan alınıp anesteziye uygun olup olmadığına bakılıyomuş sanırım bi şeye alerjisi var mı kaldırabilir mi diye. ben de çok korkuyorum şuan çok küçük kıpırdayamıyorum da öyle bekliyoruz diğer dişlerine de geçmesin çürüğü ilerlemesin diye dua ediyorum. çok zor bi karar maalesef.