Kızlar 3-4 gün oldu sabır taşı sürdüm direkt bıraktı. İlk gün çok iyiydi. Hemen yemeğe verdi kendini ama dünden beri her şeyi çıkarıyor asla muz bile yemiyor ve gündüz asla uyumuyor. Dün 15 dk uyudu akşam 09.30 da uyudu çok şükür. Meme vermediğim için saba h da 7 de kalkmaya başladı. Önceden veriyordum memeyi 11 e kadar uyuyorduk. Delircem ya böyle mi oluyor bu süreç.