Merhaba 7 aylık bir bebeğim var doğum iznimden sonra ücretsiz izne çıktım ve şuan ikinci bebeğime hamileyim. Hem maddi yönden zorlandığımızdan hemde ikinci bebekten dolayı da birikim yapmak istediğimden bayram sonrası tekrar işime dönmeyi düşünüyorum. İlk bebeğim 2024 doğumlu inşallah ikincisi 2025 doğumlu olacak ve bebeğimin doğum izninden sonra tekrar bir süre ücretsiz izin almayı düşünüyorum. Tekrar ücretsiz izin alsam herhangi bir sorun oluyor mu şartı vs var mıdır? Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim ve teşekkür ederim şimdiden.☺️