saremomm_ 40+1 de doğum yaptım çok bekledik normal doğumu ama sezeryana mecbur kaldık çok şükür kızım kucağımda şimdi 40 ı çıktı 🥹🥹 çok duygusal sizinle paylaşmak istedim 🌸💕
busrara12 saremomm_ yaaa baldan tatlı hayırlı huzurlu kolay bı hayatı olsun inşallah ben oğlumun kırkı çıkınca büyümüş gibi hissetmiştim 🥹🌸🌸
amantanrimdidim saremomm_ Maşallah benim kızımın da pazar günü çıktı 40′ı biraz stersli bir lohusalık geçirdim.