Kızım 3 yaşında 11 kilo ara ara kabız oluyo bu kabızlık döneminde kilo veriyo toparlıyoruz ama kilo aldıramıyorum yemesi çok iyi değil herşeyi seçer yemez çok sıkıntı yaşıyorum. Çevrem de herkes çok zayıf diyo ben aç bırakıyorum çocuğu sanki yemiyorr ya yemiyorr yani bunu millete anlatmak ne kadar zor vitamin takviyesi de yaptık iştahını açar dediler o da olmadı. Şimdi tekrar doktora götürücem değerleri de normal çıkıyo bu arada herhangi sıkıntı yok genetik mi bilmiyorum eşim de yer kilo almaz ailesinde herkes standart zayıflıkta artık gerçekten yoruldum. Ne yapacağım .