3 yaşında oğlum 3 gündür tuvalete gidiyor ben götürüyorum yapıyor her saat başı cisi var normal mi. Ne zaman kendisi bana diyecek anne cisim var diye. Konuşmayı biliyor normal konusyoruz. Ne zamandan itibaren bana söyler tuvaleti geldiğini. Bide gece tuvalete kaldirmalimiyim. Alıştırma kilodu takıyorum. En son gece yatmadan çiş yapıp öyle giydiriyorum.cok az yapiyor. Diyorlar gece götürmeyin en geç 5 yaşa kadar gece isemesi normalmis acaba gece isemesini de 4 yaşındami halletsem