Merhabalar kızımın 5. Ayindan itibaren vajinasi yapisiyor 3 4 defa çocuk cerrahisinde açtırdım fakat yine kapaniyor. Kortizonlu krem de kullanmıştım fakat yine ayni. Sorum şu başına gelen var mı veyahut Önerebileceğiniz bir şey.
Kızım asla dokundurtmuyor masaj vs çok korkuyor bu korku doktor işlemlerinden sonra oluştu. Bilgilerinizi paylaşırsanız cok memnun olurum.