eses123 hiç ağlamazdı benim kızım artık yalandan mızmızlanıyor her şeye.iştahı kesildi.bişey yemek istemiyor.emekleme,sıralama, oturup kalkam vs yok.bu da beni çok yoruyor çünkü sürekli elinden tutup yürüyorum.dılaro çıkıyoruz parka gidiyoruz gün içinde.kendi oyuncakalrla oynuyor ama genel olarka hep ona yemek yedirmekle,onun mızmızlanamasıyos vs geçiyor.