Merhaba arkadaslar 3 ay sonra 4 yasına girecek oglum ama asla çözülemeyen bir sorunumuz var oda yemek seçiciliği. Artık bu seçicilik yüzünden krese dahi gitmek istemiyor aglıyor okulda da aglıyormus. Yemek secme çok fazla 5-6 cesit yiyor okulda ben beslenme koyuyordum ama artık benim koyduğumu bile yemek istemiyor çok caresizim Ankarada bu konu ile ilgili gittiğiniz sonuc alabildiğiniz bir pedagog, ergoterapist, oyun terapisti vb varmı ? Gercekten desteğinize çok ihtiyacım var